Reklamace | obujsi.cz - dámská, pánská, dětská obuv a boty online, kabelky, módní doplňky

Jak postupovat, když…

1. je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. 
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo přímo nás, na obujsi@obujsi.cz

2. chcete zboží reklamovat?

Stačí navštívit tuto stránku (klikněte ZDE!)  nebo kliknout na banner níže a vyplnit krátký formulář.
My ihned zaevidujeme Váš požadavek a okamžitě od nás obdržíte konkrétní instrukce, jak postupovat dále. 
Takto víme o Vašem požadavku ještě dříve, než k nám zboží přijde a můžeme okamžitě Váš požadavek zpracovat k Vaší maximální spokojenosti. 

Jak předcházet zbytečným reklamacím? Pečujte o svou obuv! Další informace naleznete na tomto odkazu!

Formulář výměna velikosti bot 

 

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat práva spotřebitele. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Spotřebitel při uplatnění záruky má:
- vada odstranitelná: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného Zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy;
- vada neodstranitelná bránící řádnému užívání Zboží: právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy;
- vada odstranitelná vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání Zboží: právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jiná vada neodstranitelná a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci: právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Vyřízení reklamace

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si počínejte ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy zboží, a to včetně veškerého příslušenství.
Nárok na uplatnění záruky zaniká při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům užívání zboží. Zboží, které je připraveno k reklamaci by mělo být umyté, čisté a suché. Nemusí být v originálním obalu, ovšem zásady hygieny by splňovat mělo. Nesplňuje-li hygienické podmínky, nemusí být akceptováno k reklamaci.

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. Po uplynutí této lhůty se spotřebiteli přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  • Peníze Vám pošleme na účet, poštovní poukázkou dle dohody.

Náklady spojené s dopravou zboží při reklamaci vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou mechanickým poškozením apod.),
  • na obujsi@obujsi.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
  • proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží, tzn. náklady na poštovné, nikoliv např. za taxi službu

Jak nakupovatZpůsoby a ceny doručeníZpůsoby platbyReklamace